Reklamaatiot ja palautukset

Ajoneuvolasit

Hammerglass ei ota vastaan tai hyvitä mittatilaustuotteita.

Asiakkaan vastuulla on aina tarkistaa tilausvahvistus ja ilmoittaa virheistä kahden (2) arkipäivän sisällä vahvistuksen lähetyspäivästä.

Hammerglass hyvittää enintään 70 % arvonlisättömästä ostohinnasta mikäli;

- Reklamaatio ja palautus on sovittu Hammerglass Finlandin kanssa ennen tuotteen palautusta.

- Tuote on jälleenmyyntikunnossa, eli uuden veroinen. Suojakalvoja ei ole poistettu, ikkunassa tai RABS 

   rakenteissa ei ole kulumaa, likaa tai naarmuja.

- Tuote palautetaan alkuperäispakkausessa, pakattuna siten että se ei vaurioidu kuljetuksen aikana.

Huom. Asiakas maksaa palautuksen rahtikulut. Hyvitys määritetään tehtaan kuntotarkastuksen pohjalta.

Muotoleikatuilla kalvoilla ei ole reklamaatio-oikeutta. Leikatun kalvon hyllyikä on n. 3 kk. Tästä syystä valmistaja ei ota virheellisiä tilauksia tai ylimääräiseksi jääneitä kalvoja vastaan.

Kiinteistölasit, peilit, infra tuotteet

Asiakkaan tulee tarkastaa toimituksen sisältö ja huomauttaa mahdollisista puutteista ja/tai virheistä neljätoista (14) arkipäivää ennen asennusta, tai vähintään 5 arkipäivää vastaanotetusta toimituksesta, riippuen kumpi aikataulu antaa toimittajalle enemmän aikaa reagoida ja tehdä toimenpiteitä puutteiden korjaamiseksi ennen asennusta.

Hammerglass hyvittää 100% ostohinnasta mikäli;

- Reklamaatio ja palautus on sovittu Hammerglassin kanssa ennen tuotteiden lähettämistä.

- On selkeästi todistettavissa että asiakkaalle on toimitettu väärän mittaiset ja/tai muotoiset tuotteet.

- Tuotteessa on selkeästi ja kiistatta osoitettava valmistusvirhe.

- Suojakalvoja ei ole poistettu ja tuote on myyntikelpoinen, ilman kulumaa, likaa tai naarmuja.

- Tuote palautetaan alkuperäispakkauksessa, pakattuna siten että se ei vaurioidu rahdissa.

Hammerglass hyvittää enintään 70% ostohinnasta mikäli;

- Reklamaatio ja palautus on sovittu Hammerglassin kanssa ennen tuotteiden lähettämistä.

- Kyseessä on standardimittainen peili (mitat löytyvät hinnastosta).

- Suojakalvoja ei ole poistettu ja tuote on myyntikelpoinen, ilman kulumaa, likaa tai naarmuja.

- Tuote palautetaan alkuperäispakkauksessa, pakattuna siten että se ei vaurioidu rahdissa.

Hammerglass ei vastaanota tai hyvitä mittatilaustuotteita mikäli asiakas on ilmoittanut Hammerglassille virheelliset mitat tai muuta virheellistä tietoa ja/tai hyväksynyt tilausvahvistuksessa olevat tuotteet.

Asiakkaan vastuulla on aina tarkistaa tilausvahvistus ja ilmoittaa virheistä kahden (2) arkipäivän sisällä vahvistuksen lähetyspäivästä.

Hammerglass ei vastaanota tai hyvitä luotisuojalasi- ja/tai räjähdyssuojaölasi tilauksia, sillä ne tulkitaan aina mittatilaustuotteiksi.

Toimittajavirhetapauksissa Hammerglass maksaa rahdin, asiakasvirheissä asiakas vastaa palautuskustannuksista.