
Tämä on Hammerglass Finland Extranet.
Suunnattu arkkitehdeille, suunnittelijoille, hankevastaaville, jne...
( virallinen kotisivu: www.hammerglass.fi )
Reklamaatiot ja palautukset
Ajoneuvolasit
Hammerglass ei ota vastaan tai hyvitä mittatilaustuotteita.
Asiakkaan vastuulla on aina tarkistaa tilausvahvistus ja ilmoittaa virheistä kahden (2) arkipäivän sisällä vahvistuksen lähetyspäivästä.
Hammerglass hyvittää 70 % arvonlisättömästä ostohinnasta mikäli;
- Reklamaatio ja palautus on sovittu Hammerglass Finlandin kanssa ennen tuotteen palautusta.
- Tuote on jälleenmyyntikunnossa, eli uuden veroinen. Suojakalvoja ei ole poistettu, ikkunassa tai RABS
rakenteissa ei ole kulumaa, likaa tai naarmuja.
- Tuote palautetaan alkuperäispakkausessa, pakattuna siten että se ei vaurioidu kuljetuksen aikana.
Huom. Asiakas maksaa palautuksen rahtikulut.
Kiinteistölasit, peilit, infra tuotteet
Asiakkaan tulee tarkastaa toimituksen sisältö ja huomauttaa mahdollisista puutteista ja/tai virheistä neljätoista (14) arkipäivää ennen asennusta, tai vähintään 5 arkipäivää vastaanotetusta toimituksesta, riippuen kumpi aikataulu antaa toimittajalle enemmän aikaa reagoida ja tehdä toimenpiteitä puutteiden korjaamiseksi ennen asennusta.
Hammerglass hyvittää 100% ostohinnasta mikäli;
- Reklamaatio ja palautus on sovittu Hammerglassin kanssa ennen tuotteiden lähettämistä.
- On selkeästi todistettavissa että asiakkaalle on toimitettu väärän mittaiset ja/tai muotoiset tuotteet.
- Suojakalvoja ei ole poistettu ja tuote on myyntikelpoinen, ilman kulumaa, likaa tai naarmuja.
- Tuote palautetaan alkuperäispakkauksessa, pakattuna siten että se ei vaurioidu rahdissa.
Hammerglass hyvittää enintään 70% ostohinnasta mikäli;
- Reklamaatio ja palautus on sovittu Hammerglassin kanssa ennen tuotteiden lähettämistä.
- Kyseessä on standardimittainen peili (mitat löytyvät hinnastosta).
- Suojakalvoja ei ole poistettu ja tuote on myyntikelpoinen, ilman kulumaa, likaa tai naarmuja.
- Tuote palautetaan alkuperäispakkauksessa, pakattuna siten että se ei vaurioidu rahdissa.
Hammerglass ei vastaanota tai hyvitä mittatilaustuotteita mikäli asiakas on ilmoittanut Hammerglassille virheelliset mitat tai muuta virheellistä tietoa ja/tai hyväksynyt tilausvahvistuksessa olevat tuotteet.
Asiakkaan vastuulla on aina tarkistaa tilausvahvistus ja ilmoittaa virheistä kahden (2) arkipäivän sisällä vahvistuksen lähetyspäivästä.
Hammerglass ei vastaanota tai hyvitä luotisuojalasi- ja/tai räjähdyssuojaölasi tilauksia, sillä ne tulkitaan aina mittatilaustuotteiksi.
Toimittajavirhetapauksissa Hammerglass maksaa rahdin, asiakasvirheissä asiakas vastaa palautuskustannuksista.