Tämä on Hammerglass Finland Extranet -sivusto, joka sisältää arkkitehdeille, suunnittelijoille, hankevastaaville ym. suunnattua teknistä tietoa. Virallinen kotisivu: www.hammerglass.fi
Reklamaatiot ja palautukset
Ajoneuvolasit
Hammerglass ei ota vastaan tai hyvitä mittatilaustuotteita.
Asiakkaan vastuulla on aina tarkistaa tilausvahvistus ja ilmoittaa virheistä kahden (2) arkipäivän sisällä vahvistuksen lähetyspäivästä.
​
​
Hammerglass hyvittää enintään 70 % arvonlisättömästä ostohinnasta mikäli;
- Reklamaatio ja palautus on sovittu Hammerglass Finlandin kanssa ennen tuotteen palautusta.
- Tuote on jälleenmyyntikunnossa, eli uuden veroinen. Suojakalvoja ei ole poistettu, ikkunassa tai RABS
rakenteissa ei ole kulumaa, likaa tai naarmuja.
- Tuote palautetaan alkuperäispakkausessa, pakattuna siten että se ei vaurioidu kuljetuksen aikana.
​
Huom. Asiakas maksaa palautuksen rahtikulut. Hyvitys määritetään tehtaan kuntotarkastuksen pohjalta.
​
Muotoleikatuilla kalvoilla ei ole reklamaatio-oikeutta. Leikatun kalvon hyllyikä on n. 3 kk. Tästä syystä valmistaja ei ota virheellisiä tilauksia tai ylimääräiseksi jääneitä kalvoja vastaan.
​
Valmistusvirheen reklamointi:
1. Paketti avataan, huomaat että valkoisessa suojakalvossa on naarmuja, se on rikki, tai sen alla on roskaa
---> Ota heti valokuva jossa kalvoa ei ole poistettu ja virhe näkyy. Lähetä kuva, tilausnumero jonka me olemme antaneet
sekä tuotteen tiedot (mitta; leveys x korkes x paksuus). Sähköpostiin: anton.salmi@hammerglass.fi
2. Kalvossa virhettä ei näy, mutta irrottaessa kalvoa, huomataan että lasissa on naarmu tai muu vika.
--- Älä poista kalvoa kokonaan vaan ota valokuva jossa naarmu/vika näkyy lasissa ja kalvo roikkuu lasissa.
Lähetä kuva, tilausnumero jonka me olemme antaneet sekä tuotteen tiedot (mitta; leveys x korkes x paksuus).
Sähköpostiin: anton.salmi@hammerglass.fi
​
Me emme ota vastaan reklamaatioita lasista joka on jo asennettu tai suoja kalvot poistettu, koska emme voi olla
varmoja siitä että naarmu on tullut valmistusprosessissa tai kuljetuksen aikana.
​
PALAUTUKSIA EI LÄHETETÄ HAMMERGASS FINLANDILLE!.
Lataa tästä palautusasiakirja (word), täytä se, teippaa se muovitaskuun, näkyvästi paketin päälle ja lähetä paketti osoitteeseen:
Hammerglass AB,
Reklamation, Automotive
Åkagårdsvägen
26971 Förslöv.
​
Kiinteistölasit, peilit, infra tuotteet
Asiakkaan tulee tarkastaa toimituksen sisältö ja huomauttaa mahdollisista puutteista ja/tai virheistä neljätoista (14) arkipäivää ennen asennusta, tai vähintään 5 arkipäivää vastaanotetusta toimituksesta, riippuen kumpi aikataulu antaa toimittajalle enemmän aikaa reagoida ja tehdä toimenpiteitä puutteiden korjaamiseksi ennen asennusta.
​
Hammerglass hyvittää 100% ostohinnasta mikäli;
- Reklamaatio ja palautus on sovittu Hammerglassin kanssa ennen tuotteiden lähettämistä.
- On selkeästi todistettavissa että asiakkaalle on toimitettu väärän mittaiset ja/tai muotoiset tuotteet.
- Tuotteessa on selkeästi ja kiistatta osoitettava valmistusvirhe.
- Suojakalvoja ei ole poistettu ja tuote on myyntikelpoinen, ilman kulumaa, likaa tai naarmuja.
- Tuote palautetaan alkuperäispakkauksessa, pakattuna siten että se ei vaurioidu rahdissa.
​
Hammerglass hyvittää enintään 70% ostohinnasta mikäli;
- Reklamaatio ja palautus on sovittu Hammerglassin kanssa ennen tuotteiden lähettämistä.
- Kyseessä on standardimittainen peili (mitat löytyvät hinnastosta).
- Suojakalvoja ei ole poistettu ja tuote on myyntikelpoinen, ilman kulumaa, likaa tai naarmuja.
- Tuote palautetaan alkuperäispakkauksessa, pakattuna siten että se ei vaurioidu rahdissa.
​
Hammerglass ei vastaanota tai hyvitä mittatilaustuotteita mikäli asiakas on ilmoittanut Hammerglassille virheelliset mitat tai muuta virheellistä tietoa ja/tai hyväksynyt tilausvahvistuksessa olevat tuotteet.
Asiakkaan vastuulla on aina tarkistaa tilausvahvistus ja ilmoittaa virheistä kahden (2) arkipäivän sisällä vahvistuksen lähetyspäivästä.
​
Hammerglass ei vastaanota tai hyvitä luotisuojalasi- ja/tai räjähdyssuojaölasi tilauksia, sillä ne tulkitaan aina mittatilaustuotteiksi.
​
Toimittajavirhetapauksissa Hammerglass maksaa rahdin, asiakasvirheissä asiakas vastaa palautuskustannuksista.
​
Valmistusvirheen reklamointi:
1. Paketti avataan, huomaat että valkoisessa suojakalvossa on naarmuja, se on rikki, tai sen alla on roskaa
---> Ota heti valokuva jossa kalvoa ei ole poistettu ja virhe näkyy. Lähetä kuva, tilausnumero jonka me olemme antaneet
sekä tuotteen tiedot (mitta; leveys x korkes x paksuus). Sähköpostiin: anton.salmi@hammerglass.fi
2. Kalvossa virhettä ei näy, mutta irrottaessa kalvoa, huomataan että lasissa on naarmu tai muu vika.
--- Älä poista kalvoa kokonaan vaan ota valokuva jossa naarmu/vika näkyy lasissa ja kalvo roikkuu lasissa.
Lähetä kuva, tilausnumero jonka me olemme antaneet sekä tuotteen tiedot (mitta; leveys x korkes x paksuus).
Sähköpostiin: anton.salmi@hammerglass.fi
​
Me emme ota vastaan reklamaatioita lasista joka on jo asennettu tai suoja kalvot poistettu, koska emme voi olla
varmoja siitä että naarmu on tullut valmistusprosessissa tai kuljetuksen aikana.
​
Signaalisuojatuotteet
​
YSHIELD, SD RF Foil, Aaronia X-dream, SD2500, SD1000, SL35 ja SL50 tuotteet ovat mittastilaustuotteita,
tuotteilla ei ole palautusoikeutta ellei niisä ole valmistusvirhettä. Tuotteiden takuut valmistajien ehtojen mukaan.
​
​