Reklamaatiot ja palautukset

Ajoneuvolasit

Hammerglass ei ota vastaan tai hyvitä mittatilaustuotteita.

Asiakkaan vastuulla on aina tarkistaa tilausvahvistus ja ilmoittaa virheistä kahden (2) arkipäivän sisällä vahvistuksen lähetyspäivästä.

Hammerglass hyvittää enintään 70 % arvonlisättömästä ostohinnasta mikäli;

- Reklamaatio ja palautus on sovittu Hammerglass Finlandin kanssa ennen tuotteen palautusta.

- Tuote on jälleenmyyntikunnossa, eli uuden veroinen. Suojakalvoja ei ole poistettu, ikkunassa tai RABS 

   rakenteissa ei ole kulumaa, likaa tai naarmuja.

- Tuote palautetaan alkuperäispakkausessa, pakattuna siten että se ei vaurioidu kuljetuksen aikana.

Huom. Asiakas maksaa palautuksen rahtikulut. Hyvitys määritetään tehtaan kuntotarkastuksen pohjalta.

Kiinteistölasit, peilit, infra tuotteet

Asiakkaan tulee tarkastaa toimituksen sisältö ja huomauttaa mahdollisista puutteista ja/tai virheistä neljätoista (14) arkipäivää ennen asennusta, tai vähintään 5 arkipäivää vastaanotetusta toimituksesta, riippuen kumpi aikataulu antaa toimittajalle enemmän aikaa reagoida ja tehdä toimenpiteitä puutteiden korjaamiseksi ennen asennusta.

Hammerglass hyvittää 100% ostohinnasta mikäli;

- Reklamaatio ja palautus on sovittu Hammerglassin kanssa ennen tuotteiden lähettämistä.

- On selkeästi todistettavissa että asiakkaalle on toimitettu väärän mittaiset ja/tai muotoiset tuotteet.

- Tuotteessa on selkeästi ja kiistatta osoitettava valmistusvirhe.

- Suojakalvoja ei ole poistettu ja tuote on myyntikelpoinen, ilman kulumaa, likaa tai naarmuja.

- Tuote palautetaan alkuperäispakkauksessa, pakattuna siten että se ei vaurioidu rahdissa.

Hammerglass hyvittää enintään 70% ostohinnasta mikäli;

- Reklamaatio ja palautus on sovittu Hammerglassin kanssa ennen tuotteiden lähettämistä.

- Kyseessä on standardimittainen peili (mitat löytyvät hinnastosta).

- Suojakalvoja ei ole poistettu ja tuote on myyntikelpoinen, ilman kulumaa, likaa tai naarmuja.

- Tuote palautetaan alkuperäispakkauksessa, pakattuna siten että se ei vaurioidu rahdissa.

Hammerglass ei vastaanota tai hyvitä mittatilaustuotteita mikäli asiakas on ilmoittanut Hammerglassille virheelliset mitat tai muuta virheellistä tietoa ja/tai hyväksynyt tilausvahvistuksessa olevat tuotteet.

Asiakkaan vastuulla on aina tarkistaa tilausvahvistus ja ilmoittaa virheistä kahden (2) arkipäivän sisällä vahvistuksen lähetyspäivästä.

Hammerglass ei vastaanota tai hyvitä luotisuojalasi- ja/tai räjähdyssuojaölasi tilauksia, sillä ne tulkitaan aina mittatilaustuotteiksi.

Toimittajavirhetapauksissa Hammerglass maksaa rahdin, asiakasvirheissä asiakas vastaa palautuskustannuksista.