top of page

Reklamaatiot ja palautukset

Ajoneuvolasit

Hammerglass ei ota vastaan tai hyvitä mittatilaustuotteita.

Asiakkaan vastuulla on aina tarkistaa tilausvahvistus ja ilmoittaa virheistä kahden (2) arkipäivän sisällä vahvistuksen lähetyspäivästä.

​

​

Hammerglass hyvittää enintään 70 % arvonlisättömästä ostohinnasta mikäli;

- Reklamaatio ja palautus on sovittu Hammerglass Finlandin kanssa ennen tuotteen palautusta.

- Tuote on jälleenmyyntikunnossa, eli uuden veroinen. Suojakalvoja ei ole poistettu, ikkunassa tai RABS 

   rakenteissa ei ole kulumaa, likaa tai naarmuja.

- Tuote palautetaan alkuperäispakkausessa, pakattuna siten että se ei vaurioidu kuljetuksen aikana.

​

Huom. Asiakas maksaa palautuksen rahtikulut. Hyvitys määritetään tehtaan kuntotarkastuksen pohjalta.

​

Muotoleikatuilla kalvoilla ei ole reklamaatio-oikeutta. Leikatun kalvon hyllyikä on n. 3 kk. Tästä syystä valmistaja ei ota virheellisiä tilauksia tai ylimääräiseksi jääneitä kalvoja vastaan.

​

Valmistusvirheen reklamointi:

1. Paketti avataan, huomaat että valkoisessa suojakalvossa on naarmuja, se on rikki, tai sen alla on roskaa

   ---> Ota heti valokuva jossa kalvoa ei ole poistettu ja virhe näkyy. Lähetä kuva, tilausnumero jonka me olemme antaneet

sekä tuotteen tiedot (mitta; leveys x korkes x paksuus). Sähköpostiin: anton.salmi@hammerglass.fi

 

2. Kalvossa virhettä ei näy, mutta irrottaessa kalvoa, huomataan että lasissa on naarmu tai muu vika.

  --- Älä poista kalvoa kokonaan vaan ota valokuva jossa naarmu/vika näkyy lasissa ja kalvo roikkuu lasissa.

Lähetä kuva, tilausnumero jonka me olemme antaneet sekä tuotteen tiedot (mitta; leveys x korkes x paksuus). 

Sähköpostiin: anton.salmi@hammerglass.fi

​

Me emme ota vastaan reklamaatioita lasista joka on jo asennettu tai suoja kalvot poistettu, koska emme voi olla

varmoja siitä että naarmu on tullut valmistusprosessissa tai kuljetuksen aikana.

​

PALAUTUKSIA EI LÄHETETÄ HAMMERGASS FINLANDILLE!.

 

Lataa tästä palautusasiakirja (word), täytä se, teippaa se muovitaskuun, näkyvästi paketin päälle ja lähetä paketti osoitteeseen:

Hammerglass AB,

Reklamation, Automotive

Åkagårdsvägen

26971 Förslöv.

​

Kiinteistölasit, peilit, infra tuotteet

Asiakkaan tulee tarkastaa toimituksen sisältö ja huomauttaa mahdollisista puutteista ja/tai virheistä neljätoista (14) arkipäivää ennen asennusta, tai vähintään 5 arkipäivää vastaanotetusta toimituksesta, riippuen kumpi aikataulu antaa toimittajalle enemmän aikaa reagoida ja tehdä toimenpiteitä puutteiden korjaamiseksi ennen asennusta.

​

Hammerglass hyvittää 100% ostohinnasta mikäli;

- Reklamaatio ja palautus on sovittu Hammerglassin kanssa ennen tuotteiden lähettämistä.

- On selkeästi todistettavissa että asiakkaalle on toimitettu väärän mittaiset ja/tai muotoiset tuotteet.

- Tuotteessa on selkeästi ja kiistatta osoitettava valmistusvirhe.

- Suojakalvoja ei ole poistettu ja tuote on myyntikelpoinen, ilman kulumaa, likaa tai naarmuja.

- Tuote palautetaan alkuperäispakkauksessa, pakattuna siten että se ei vaurioidu rahdissa.

​

Hammerglass hyvittää enintään 70% ostohinnasta mikäli;

- Reklamaatio ja palautus on sovittu Hammerglassin kanssa ennen tuotteiden lähettämistä.

- Kyseessä on standardimittainen peili (mitat löytyvät hinnastosta).

- Suojakalvoja ei ole poistettu ja tuote on myyntikelpoinen, ilman kulumaa, likaa tai naarmuja.

- Tuote palautetaan alkuperäispakkauksessa, pakattuna siten että se ei vaurioidu rahdissa.

​

Hammerglass ei vastaanota tai hyvitä mittatilaustuotteita mikäli asiakas on ilmoittanut Hammerglassille virheelliset mitat tai muuta virheellistä tietoa ja/tai hyväksynyt tilausvahvistuksessa olevat tuotteet.

Asiakkaan vastuulla on aina tarkistaa tilausvahvistus ja ilmoittaa virheistä kahden (2) arkipäivän sisällä vahvistuksen lähetyspäivästä.

​

Hammerglass ei vastaanota tai hyvitä luotisuojalasi- ja/tai räjähdyssuojaölasi tilauksia, sillä ne tulkitaan aina mittatilaustuotteiksi.

​

Toimittajavirhetapauksissa Hammerglass maksaa rahdin, asiakasvirheissä asiakas vastaa palautuskustannuksista.

​

Valmistusvirheen reklamointi:

1. Paketti avataan, huomaat että valkoisessa suojakalvossa on naarmuja, se on rikki, tai sen alla on roskaa

   ---> Ota heti valokuva jossa kalvoa ei ole poistettu ja virhe näkyy. Lähetä kuva, tilausnumero jonka me olemme antaneet

sekä tuotteen tiedot (mitta; leveys x korkes x paksuus). Sähköpostiin: anton.salmi@hammerglass.fi

 

2. Kalvossa virhettä ei näy, mutta irrottaessa kalvoa, huomataan että lasissa on naarmu tai muu vika.

  --- Älä poista kalvoa kokonaan vaan ota valokuva jossa naarmu/vika näkyy lasissa ja kalvo roikkuu lasissa.

Lähetä kuva, tilausnumero jonka me olemme antaneet sekä tuotteen tiedot (mitta; leveys x korkes x paksuus). 

Sähköpostiin: anton.salmi@hammerglass.fi

​

Me emme ota vastaan reklamaatioita lasista joka on jo asennettu tai suoja kalvot poistettu, koska emme voi olla

varmoja siitä että naarmu on tullut valmistusprosessissa tai kuljetuksen aikana.

​

Signaalisuojatuotteet

​

YSHIELD, SD RF Foil, Aaronia X-dream, SD2500, SD1000, SL35 ja SL50 tuotteet ovat mittastilaustuotteita,

tuotteilla ei ole palautusoikeutta ellei niisä ole valmistusvirhettä. Tuotteiden takuut valmistajien ehtojen mukaan.

​

​

bottom of page